I wanna work!

Tjena fan! Det har visst inte skrivits här på ett par dagar. Jag har inte knäppt några bilder, antar att det inte blir lika kul att blogga då. Lovar att lägga upp bilder på mitt fönster som jag köpte härom dagen. Jag har tänkt att jag ska bygga ett vitrinskåp till köket med det. Antar att Patan kanske får hjälpa mig lite med det.

Jag har jobbat igår och idag, ska dit imorgon också, det är bra för plånboken! Jag är ju i princip helt arbetslös nu, blir ju inte så mycket extrajobb såhär års...dåligt med kunder och då behövs man ju inte. Rätt jobbigt, blir lite stålar till jul igen. Ska tillbaka till MiROi på måndag, får se vad man får göra då. Ska börja läsa några kurser iaf, så mycket vet jag...känner man att man gör någonting iaf.

Jaja, nu ska jag hoppa ner i sängen och mysa lite med katterna...saknar min älskling sketamycket! Han ska vara borta hela November ut, förutom nästa helg i tre dagar. Hur ska man ta vara på dom dagarna på bästa sätt?

Hörs!


Sigge ligger i sängen och väntar.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2010-11-08 09:06:00

yeye, halloween, alla helgon, samma sak, spela roll ;)


Publiceras ej