FUSKAT!

Jag är fortfarande mätt efter middagen! Tog och slängde ihop lite tacos, som jag inte ätit på gud vet hur länge. Minst en månad sen, tror jag. Stackars mamma åt tacos alldeles ensam, hade jag vetat det så skulle jag ju ha bjudit in henne, men det fick man inte reda på förrän det var försent. Jag får ta och bjuda in mor nästa gång det blir tacos, istället. Ja, som ni ser och har hört, så har jag druckit julmust. Mina principer har fallerat totalt! Jag varken äter eller dricker någon som har med julen innan december, men vad händer...jo, julstämningen har tagit över mig och jag har FUSKAT!

Jag mår illa över mitt beteende! Okej...jag har delvis njutit. Men nästa jul, ska jag fan i mig inte fuska! Jag kan inte rå för min sjukliga julstämning jag har i år! Så jag ser mitt snedsteg som en parantes i mitt liv. Förresten, på söndag kanske det händer något roligt, den som lever får se (läsa i erat fall...).

Nu blir det Idolmys med min bästa Issa!


Förlåt mamma, för mitt fusk! But it's soooo good!

Kommentarer

Postat av: Issa

Publicerad 2010-11-27 11:53:44

Zeunerts är bäääst!

Postat av: Mamma till någon annan

Publicerad 2010-11-27 16:44:32

Hrmf!!!Skjut na!


Publiceras ej