Dagens agenda

Då var det första advent idag, tiden går väldligt fort känner jag. Patrik ligger fortfarande och sover, själv ska jag ta och stoppa i mig någon frukost. Så, vad står på agendan idag måntro...

* Julstöka färdigt hemmet.
* Gå på ett möte kl. 14.00.
* Gå ett varv på julskyltningen.
* Åka och hälsa på Angelica, Jonas och Hjalle.

Jag får se om jag hinner med mig. Det är min matdag också, appropå det, så önskar jag mig en butler som lagar mat åt mig. Jamen dåså, dags att komma igång med allt!


Sigge är inte så duktig på att hjälpa till, men han bidrar ju iaf med att sova
på julsakerna, ett steg närmre rätt riktning.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-11-28 11:54:13

Vad är det för möte?! nyfiken

Postat av: Hemlig avsändare

Publicerad 2010-11-28 14:06:33

Mommas snygging!! Ops!


Publiceras ej