Bloggtorkan är över

Vad har hänt med min blogg egentligen? Värsta bloggtorkan! Jag borde ta och bättra mig nu, känns det som, det är ju trots allt snart sommar. Sommarvärmen är ju här idag iaf, jädrans! Det är 19 grader ute, senast jag kollade på termometern. Dock lite halvmulet, men är det värme, spelar det ju ingen roll.

Vad har jag haft för mig då, den senaste tiden...jo, jag har jobbat! Jag har alltså jobbat varje dag, konstant i två veckor. Så det tär på krafterna kan man lugnt säga. Men nu har jag fått vara ledig i två dagar, så jag har fått tillbaka lite av kraften. Jag ska dock iväg och jobba idag, börjar klockan två. Det är bara tre timmar, så det går bra, jag ska göra roligheter efteråt, som jag ser fram emot. Angelica ska komma hit, efter vi jobbat, och se på Sex and the City-filmen på Blu-Ray. Vi ska peppa lite inför tvåan som snart kommer på bio, vi tänkte dra ihop några brudar och se den, Bella bl a. Jag hoppas att Angie är sugen på att ta en prommis också, för jag vill gärna vara ute i hettan innan den försvinner.

Appropå hettan, idag har det faktiskt kommit löv på träden! Det har dessutom blivit lite grönska här nu, äntligen! Nu börjar det hända grejer här, kanske det kommer vara grönt på min födelsedag, trots allt! Jag fyller ju snart år ja, det är bara strax över en månad kvar nu.
Jaja, nu får det vara nog för denna gång, hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer


Publiceras ej