Filmkväll

Aaah, det är så skönt ute! Igår jobbade jag från kl 14-17.15, men när jag hade käkat middag drog jag och Angelica ut på långpromenad i finvädret. Det är asvarmt idag med, så om molnen kunde försvinna, drar jag till Angelica och solar med henne. Tror jag tar en promenad idag med, lika bra att hålla uppe konditionen.

Jag och Angelica såg Sex and the City igår, som jag sa i tidigare inlägg. Så, nu är vi peppade inför tvåan iaf! Efter den såg vi Kick-Ass och den var ju helt brutalt bra! Då menar jag brutal, ordagrant också. Ni som inte sett den, måste se den! Sjuka effekter, rolig humor och mycket action, sen skäms man till och från också. Den rekommenderar jag starkt.

Titta in senare också, tänkte visa er vad jag köpte till mitt vardagsrum för inte så längesen...
Hörs sen!


Kommentarer


Publiceras ej