Altanbygge

Tjo!

Dyker in här och slänger in ett inlägg, innan jag drar på jobbet. Jag ska jobba 12-15 idag, så då har man ändå rätt mycket kvar av dagen, när man kommer hem.

Igår var en jäkla härlig dag, synd att det var lite kyligt i luften bara, men solen är välkommen! Patrik var hos Ante hela dagen, efter vi varit hos mamma. Dom håller på att snickra altan, till Ante. Jag skulle dra dit, men Elin ringde och ville hänga lite på våran uteplats, så då gjorde jag det istället. Jag får åka dit idag efter jobbet istället och se hur det utformar sig.

Idag är jag fruktansvärt trött, känner jag! Sov nog lite för länge, somnade strax efter tolv igår och vaknade halv tio, inte bra! Näe, nu ska jag hoppa in i duschen, så jag hinner se Greys Anatomy innan jobbet.
Hej svej!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2010-05-22 10:16:09

du kommer bli helt knäpp av greys, guud vilket drama!

Postat av: Tina

Publicerad 2010-05-23 10:41:23

Haha, S frågade om jag skulle grina nuigen när jag såg det :D men jag gjorde det inte, satt mest i chocktillstånd och pep till lite ibland :D

Postat av: Tina

Publicerad 2010-05-23 12:04:32

Joo samma här men det var ju dubbelavsnitt så jag hann bara se hälften före jobbet, höll på att bli tokig när jag tvingades stänga av mitt i dramat :P

Postat av: Tina

Publicerad 2010-05-24 09:35:51

Hehe, samma här! Men jag såg bara första scenen när D blivit skjuten, så stängde jag av på en gång och laddade hem avsnittet innan.. Vilka problem vi har va!

Postat av: Angie

Publicerad 2010-05-28 17:05:45

Ja, vi laddade ner.. Det var ju helt jävla galet! Så sjukt bra! :D


Publiceras ej