Veckan som gått, m.m.

Den här veckan har varit bra, trots att jag blev arbetslös exakt hela veckan, det är inte bra! Men fick tid till att hälsa på lite vänner istället. Hälsade på hos Issa och Elin, hängde även med Elin utan Issa en dag och hängde med Angelica en dag. Har även sett lite hockey och i fredags såg jag Luftslottet som sprängdes, fick låna den av Elin och Issa, mycket bra film! Igår var vi hemma hos Anki och Lasse på spelkväll, hade längtat så länge och vips så var den över! Men gud så kul jag hade! Skrattade så att tårarna rann och åt god sallad och massvis med godis och chips. Vi hade iaf jäkligt skoj allihopa. Idag har vi städat här hemma, blev t o m skurat här. Så nu luktar det gott också. Fick lite besök utav André och Lill-Erik på dagen och på kvällen drog jag och tränade. Nu vet jag inte vad jag ska göra...

Imorgon ska pappa hjälpa mig att göra en motortvätt, tänker inte betala massa pengar för något vi kan göra själva. Så imorgon ska jag lära mig något nytt, besiktningen är på onsdag.

På tisdag firar jag och bejban sju år tillsammans och jag är lika kär fortfarande! Fast i år vet jag inte hur vi ska fira, eftersom varken jag eller Patrik har några pengar, så himla tråkigt!

Näe, nu ska jag se på något...hörs!

Kommentarer


Publiceras ej