Spontanmys.

Jag blev arbetslös idag också! Inte bra...
Den här dagen har iaf spenderats till större delen med min kära Angelica. Hon kom och hälsade på på förmiddagen och fikade lite, sen tog vi en promenad hem till henne. Dom har fått riktigt mysigt där nu, nu fattas bara deras stil på tapeterna, men det kommer det också. Sedan for vi till Birsta, för att Angelica skulle köpa ny hatt- och skohylla och veckohandla. Passade på att köpa lite smågrejer på Ica Maxi, älskar den affären! Finns så mycket där. Nu är jag hemma igen, väntar på att Patan ska komma på något att äta, jag är skithungrig!

Längtar tills stålarna börjar trilla in igen...men om jag är arbetslös på det här viset, tjänas inga stålar...Kom igen nu!

Aja, ska ha lite myskväll med älsklingen idag också, så då är det kompisförbud här. Vi ska se någon film eller serie och äta något gott.
Hej hej!

Kommentarer


Publiceras ej