Magsjuk och veckan.

Ja, man blev såklart magsjuk efter Patriks födelsedag, så hela söndagen och måndagen gick åt att må riktigt dåligt och ha feber, skitkul! Efter min lilla sjukperiod, var det Patriks tur. Jag blev tvungen att bli frisk, eftersom jag hade jobb, onsdag, torsdag och fredag. Sagt och gjort klarade jag det också. Men nu har veckan gått och nu är det helg igen! Fasiken vad veckorna går fort alltså. Jag hann iaf fixa ett till sommarjobb, så det ska bli spännande! Sedan var jag och Patrik och relaxade med Lill-Erik i onsdags, bubblade och bastade ett par timmar.

Idag skulle jag ha åkt på möte hos min jobbcoach, som jag fått ställa in sjutusen gånger, men kl halv fem kom jag på att jag skulle ha varit hos henne just den tiden...satt, det var bara att ringa och avboka...IGEN! Mycket bollar i luften just nu, inte konstigt man inte minns allt. Men nu har jag skrivit upp den nya tiden, så jag inte kan missa det!

Men ikväll blir det nog lite mys, med chirres och dirre. Så, vi hörs!

Kommentarer


Publiceras ej