Bläää och Yeees!

Igår firade jag och Patrik sju år tillsammans. Men det blev inget som helst firande och jag kan inte hjälpa känna mig besviken. Såklart är det inte Patriks fel om ni tror det, utan vår jävla skitekonomi, som förstörde alltihop. Vi ville ju såklart gå ut och äta och göra något skoj, istället åt vi lasangette på kartong och slötittade på tv, resten av kvällen. Jag blev på hyffsat dåligt humör av det. Får väl kanske göra något när vi får pengar istället...typ om ett år eller så? Aja, nog om det...blir bara på dåligt humör när jag tänker på det!

Idag hade jag besiktning och plötsligt händer det...bilen gick igenom utan anmärkning! Jag var nästan i chocktillstånd! Men jag är iaf väldigt glad och lättad över det, så jag slipper lägga ut miljoner på bilen och ny tid.

Jobbade igår, men inte idag. Har ont i huvudet och är uttråkad som fan. Ikväll blir det fightnight. Inget mer att rapportera. Hej!

Kommentarer

Postat av: vicky

Publicerad 2010-03-25 10:16:27

Men tank jo Soffan! Har faktist tänkt mkt på att jag vill jobba med just det.. inredning. Men vägen dit kanske är lång? :P


Publiceras ej