Välkommen sommaren!

Sicket vackert väder vi har just nu! Jobbade på dagis igår, så vi var ute hela dagen, så jag fick lite färg iaf. Idag blev jag ledig, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, jag vet bara att jag vill vara ute. Ska nog ta löparrundan nu iaf, sen får vi se vad dagen erbjuder. Jag och Yvonne (Patriks moster) ska hämta Patrik klockan fyra idag, på hans jobb, för att glida bort till Yvonnes stuga, där vi ska måla och dona. Så det blir kul.

Nu jobbar förresten Patan 7-16, varje dag här hemma ett tag...sen ska han väl åka iväg då och då också. Jag fortsätter söka jobb och harvar på med extra-jobben, tills jag hittar eller får fast jobb. Ska iaf få jobba ganska mycket i sommar, så det är jag nöjd över. Kan man spara lite pengar, jag och Patrik ska äntligen fara på en solsemster till hösten, så vi behöver lite fickpengar. Vi funderar på Italien kanske...

Just det, imorgon kl 10.00, ska jag äääntligen ta bort äckelbarret...ska få klippa och färga håret. Ska ta en före och efter bild till er då. Imorgonkväll ska vi äntligen få se Sex And The City 2 också, det har jag längtat efter! Med andra ord, en bra dag imorgon!

Näe, nu blir det lite lubbning!
Hörs!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-06-01 23:01:04

Haha, den bilden är faktiskt hemmifrån Christer o Sandra från i lördags ;D

Han var på altanen och gräsmattan men han tog sig även en liten repa inomhus :D


Publiceras ej