Imorgon blir jag ett år äldre!

Pust och flås!

Jag har hållit igång hela dagen! Målat vidare på utemöblerna, dammsugat, lagat mat, skurat och nu ska jag fortsätta med sista baket. Ryggen håller på att gå av, men det är lugnt. Imorgon är det min burffday och då blir jag hela 24 år gammal! Pappa ringde förut och sa att han skulle komma imorgonkväll, sen ska Angelica, Jonas, Bella och Niska komma under dagen och Elin och Issa kommer lite senare på kvällen. Så några kommer imorgon iaf och det är bra, för det känns hyfsat tragiskt att vara ensam på sin födelsedag. Saknar Patrik just nu, för jag brukar få fika på sängen och paket på min födelsedag...hmm.

Bakade kakor igår som jag trodde blev misslyckade, men dom tog sig, som tur var! Dom blev skitgoda iaf, men bullarna jag bakade blev inte lika bra...Smakar ju liksom ingenting! Jag skulle göra vaniljbullar och dom blev skitfina, men när jag provsmakade, så smakade det knappt någonting! Hatar när man misslyckas alltså.
Jaja, folk får väl äta och tiga antar jag...

Jag slänger upp min önskelista nu, så får vi se om jag fick vad jag önskar.

Min Önskelista:

Singstar vol.3
Spegeln från Jysk 400kr
Plånbok (Normal vika-ihop, många fack, får ej finnas knapp.)
Lyktor - Stora!
Inred lantligt inne & ute : shabby chic, gör det själv,
en idébok av Anna Örnberg (finns på bokus, 129kr)
Vågtång
Presentkort på IKEA, Boom, Indiska


Förra året var jag blond...och smalare! Morr!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2010-06-22 09:41:47

Har inte sett lillfågeln där sen i lördags.. men om de vaktar den med sina liv måste de ju mata den också.

Postat av: Tina

Publicerad 2010-06-29 00:07:17

Lite drygt att göra det varje gång när man handlat tusen saker.. Man kan ju inte komma ihåg allt:P Det är inte direkt så man kollar hur MÅNGA vitlökar hon slagit in när det bara är en. Man räknar väl med att kassörskan lärt sig att räkna!

Postat av: Tea

Publicerad 2010-07-07 16:39:04

Nu tycker jag att det är dax för en update här ;)


Publiceras ej