Har bloggen semester eller?

Hähä, bloggen har gått på semester eller något sånt?

Senast jag skrev var när jag skulle fylla år och då skulle jag berätta om jag fick det jag önskade. Jag fick nästan ingenting av det jag önskade. Men jag fick väldigt bra grejer ändå! Tält, sovsäck, tältlampa och presentkort på IKEA av mor och brorsan. Vackra vinglas från Indiska och en bricka från Svärmor, Helly, André och Jonas. En liten kandelaber med tillhörande ljussläckare från mostrarna. Av Patan fick jag relax och äventyrsbad på Himlabadet och sedan äta på valfri restaurang. Bella och Niska gav mig en fin lykta från Boom. Angelica och Jonas gav mig boken jag önskade om lantlig inredning. Av Lill-Erik fick jag en date på Sushibar (Sjögatan), mums! Och av Issa och Elin fick jag två shotsglas, med rolig text på.

Eftersom jag inte hade någon karl hemma på min födelsedag, så hade min älskade Angelica fixat fika på sängen åt mig, med blommor, macka och juice. Fick även två ljuslyktor och en superfin karamellskål. Det var en överraskning som hette duga iaf! Jag är lyckligt lottad som har en sådan fin vän!

Sedan hade jag besök hela dagen av mina kära vänner och sist men inte minst fick jag en till överraskning! En knackning på dörren och när jag öppnade stod bejban där! Han skulle inte komma hem egentligen, men överraskade mig ändå. Så min födelsedag blev väldigt bra!

På lördagen blev kalaset för familjerna och sedan blev jag och Patrik bjudna på Kina av svärmor, mums!
Det var min update för denna gång...


Ps. Såhär såg mitt hår ut innan jag klippte mig.


Såhär blev resultatet! Väldigt nöjd. Sigge ser nöjd ut i bakgrunden.

Kommentarer


Publiceras ej