Tankar...

Sooo...en helt vanlig dag i arbetslöshetslyan. Vad har jag gjort idag måntro? Jag vaknade kl 12 (man gör det när man är arbetslös, utan livskraft), satte mig vid datorn och sökte ett par jobb. Sedan har jag ätit lite frukost och fortsatt sitta framför datorn. Där har ni min dag. Det är nog därför jag försöker att inte skriva om min dag för er, då blir ni bara deprimerade.
Patrik var upp på soc idag, men det var ingen där. Han ringde och fick veta att han kunde gå dit imorgon mellan tio och elva istället. Så, han ska prova och diskutera till sig lite stålar...vi kan ju hålla tummarna.

Undra om jag ska bli författare eller något? Är det svårt tror ni? Jag tycker att jag skriver rätt bra, när jag väl skriver texter...men jag har inte samma flyt som Erik Bergman har i sina berättelser. Hm, tåls ju att träna lite på...men jag skulle nog bli uttråkad alltså. Fast om jag skriver en fantasybok? Hehe..jag undrar jag, vad är jag ämnad göra egentligen?

Kommentarer

Postat av: Tea

Publicerad 2010-01-18 23:16:03

Du kan väl börja att skriva, då har du lite mer att göra på dagarna iaf =) Hoppas att ni får lite pengar! Kram Tea


Publiceras ej