En sjuk data.

Min stackars dator blev utsatt för ett jäkligt läskigt virus igårkväll, men idag flippade den ur totalt. Patrik försökte fixa det, men tillslut gjorde jag en backup på hela skiten och sen omformaterade han den åt mig. Nu mår datorn mycket bättre, den har t o m fått ett nytt operativsystem, Windows 7...oooooh! Jag har suttit hela kvällen och kollat igenom alla nya grejer och installerat massor av program som jag behöver. Har även hunnit med att söka ett par jobb och sett på nyaste avsnitten av Chuck och Desperate Housewives. Imorgon ska Mr Stanislav komma hit och se Chuck med mig har han sagt, så det blir kul.

Jag har fortfarande inte fått något beslut från A-kassan om jag ska få stämpla eller inte och nu sitter även Patrik i samma sits som mig. CSN hade lovat honom pengar, men nu hade det blivit ändrat, då han måste läsa fler kurser för att kunna få dom. Han är klar med skolan strax, men har varit utan pengar sedan Oktober tror jag. Så nu lever både jag och han på sparpengarna, men hans är slut efter denna månad, så det blir mina pengar vi måste använda upp efter det...tröttsamt!

Men jag börjar bli van eländet nu...*djup suck*
Näe, nu ska jag skicka ett mail till WWF, så dom kan ta bort mitt bidrag till tigrarna. Har inte råd att skicka pengar till dom just nu, får göra det sen när jag får ett jobb igen.
Hejs!

 
Bjuder på några bilder från året då jag och Patrik
blev tillsammans. Jag är 16 och Patrik har nyss fyllt 21.

Kommentarer


Publiceras ej