Börjar jag bli sjuk?

Jahapp, ännu en helg har gått. Nu har jag varit arbetslös i två månader, det är det längsta jag någonsin varit arbetslös. Men helgen har varit bra iaf, i fredags såg jag filmen 2012 och den tyckte jag var skitbra faktiskt. Jäklar vilket action det var i den! Igår var väl den dagen då det hände mest med grejer, för en gångs skull. Vi var till min ena moster på kalas, hon fyllde 46 år. Så det blev massa fika där och släktfotografering. Efter kalaset bestämde min andra moster och min mor att dom skulle bjuppa mig och Patrik på middag på Kina, det tackade vi inte nej till. Det var längesen vi fick äta ute nu, man saknar det faktiskt, eftersom jag och Patrik åt ute ganska mycket förut. Jag längtar verkligen tills jag får pengar igen, det finns så himla mycket man tar för givet när man har pengar ska ni veta. Bara att kunna gå och käka en pizza eller handla mat utan att tänka på vad det kostar. Utan penger kan man i princip inte göra någonting! Det är fan tragiskt...att världen är på det viset.

I vilket fall som helst, så träffade jag på min äldsta kompis genom tiderna när vi var påväg ifrån Kina. Så vi bestämde att vi ska hänga till veckan, så det ska bli roligt! Vi brukar alltid säga att vi ska hänga och så blir det aldrig av, men vi har alltid så sjukt mycket att prata om när vi ses, så nu måste vi! Efter det, stack jag på Domus och köpte ett till brev/paket att skicka fler böcker i, och postade det samtidigt. När jag kom hem, slog jag och Patrik igång filmen Cloudy with a chance of meatballs, den var riktigt rolig alltså! Den måste ni se, när ni får chansen!

Idag när jag vaknade hade jag ont i näsan, ögonen och i huvudet, jag tror jag börjar bli sjuk. Fick snyta mig flera gånger och ögonen bara rinner. Vi får se om det ger med sig, jag ska ju träna ikväll också...orkar inte bli sjuk nu, till råga på allt. Aja, ska fundera ut något att äta, antar att det blir nudlar...det är billigt.
Hörs!

Kommentarer


Publiceras ej