Update!

Okej, dålig uppdatering! Detta har hänt:

* Bilen är äntligen fixad! Min polare Jani var en ängel och fixade alla små skavanker åt mig, så nu ska vi bara köra motortvätt på bilen innan besiktningen, men det gör han samma vecka. Jag bytte ju säkring för cigguttaget, för att kunna pumpa däcket, men mammas kompressor pajade när Jani skulle knäppa fast munstycket på mitt däck, så han fick fara och hämta luftklockorna på OK istället. När han pumpat däcket och fixat mittenbältet, for vi på OK och bytte batteri på bilen, så nu går den som en klocka igen!

* Var på bio med Bellsebub, vi såg Avatar! Det var mysigt att se lite bio och surra med min gamla sambo! Och hon var så gullig och bjöd mig, så det ska jag bjuda igen någon gång när jag fått mera pengar. Så bestämde vi att vi skulle dra ihop brudarna och åka till fjälls igen, typ nästa år. Så det ska vi spåna lite på!

* Det viktigaste av allt är att jag blev inringd av förskolan idag, tack vare min kära Helly! Hon tänkte på mig idag när dom hade kris på jobbet, så fick jag rycka in! Så nu ska jag få jobba imorgon också. Det känns jätteroligt, att få göra någon nytta, istället för att sitta hemma och glo. Jag hoppas dom ringer mycket, för nu är jag uppskriven hos dom, så jag kan jobba extra och jag är glad för allt jobb jag kan få! Ska det vända för mig nu? Ska jag få lite tur nudå? JAG HOPPAS!

Det är allt ni får för denna gång people! Hade gött!


Den här bjuder jag på.

Kommentarer

Postat av: Vicky

Publicerad 2010-02-11 08:34:03

Om jag ändå hade några!!! :(


Publiceras ej