Krocken, helgen och ångest.

Saker har hänt sedan sist. I fredagsmorse, krockade jag med en snövall, påväg till jobbet. Jag körde dock väldigt sakta, eftersom jag vet att det brukar vara snorhalt i den backen...men men, det gick som det gick det. En kofångare behöver bytas, men jag klarade mig utan skador. Lite stel i nacken, men det gick över.

Helgen har bestått utav renovering hos Lill-Erik, vi har lagt nytt golv i hallen, rivit ner alla tapeter i vardagsrummet och karlarna hann med att måla lister och tak igårkväll. Så där går det fort fram! Idag ska det målas mer lister och sedan spacklas på väggar, så han kan nog snart flytta in.

Blev även bjuden på mat hos min älskade mor igår, blev crepes, mycket gott! Sedan fick vi efterrätt, marängtårta.

Patrik fyller snart år! Jag har ångest...han kommer inte få något bra i år, eftersom vi har det lite tjärvt med stålar, men jag får göra det bästa av situationen. Tänkte man kanske kunde ge något spontant sedan istället, när man fått in lite i kassan igen. Snart är han 30 år! Herregud, bara två år kvar...om två år är jag 26! Vilken ångest...

Näe, vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Angelica M

Publicerad 2010-02-22 22:43:17

Tack för den du... Ååååååångest! =)


Publiceras ej