Jobba på fritids.

Igår hade jag en arbetslös dag, så jag och Patrik gick över till Lill-Eriks lägenhet och fortsatte renovera. Det blev bredspackling på väggarna, listerna målades en gång till och hans loftsäng fick sig en make-over, så nu är den kolsvart. En bra renoveringsdag, med andra ord. Ska lägga upp lite före- och efterbilder sedan.
Idag ringde dom faktiskt från fritids, så jag ska snart dit och jobba istället för dagis. Ska jobba på dagis imorgon och resten av veckan. Kanon att jag får gå in och jobba på fritids alltså, för nu hade jag ju arbetslösa dagar och det har jag inte råd med.

Sjukt, vad kallt det är nu! Jag hoppas att bilen startar, för jag måste på affären sedan (Lidl), när jag kommer hem. Men, den startade i -19, så jag hoppas det går bra nu också. Graderna kanske har sjunkit tills dess också. Så himla trött på denna vinter och kyla nu, så jag tror jag får spunk! Undrar när den här två-meters snön ska kunna smälta bort, lär ju inte bli mycket till sommar direkt. Aja, nu ska jag göra mig i ordning.
Hejs!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-26 14:48:40

haha kult att jag googlade så kom jag till din blogg :) allt väl? tänkte mest bara fråga, hur fick du jobb på fritids? behöver man ha vissa utbildningar? har du det? kram


Publiceras ej