Glad Alla hjärtans dag!

Ja, idag är det som alla vet, Alla hjärtans dag. Jag och Patrik brukar inte fira Alla hjärtans dag med pompa och ståt direkt, vi firar i princip inte alls, skulle jag vilja säga. Personligen tycker jag att man kan visa att man tycker om varandra varje dag och inte bara en speciell dag. Min lillebror sa idag att han gillade Alla hjärtans dag, för att det är den enda dagen på året han visar känslor, sen är han stonecold resten av året. Det är just så jag inte vill ha det! Men jag gjorde iaf ett hemmagjort kort till Patrik och han gav mig en helkroppsmassage, dagen till ära. Det är ungefär så långt vi brukar sträcka oss. Vi är väldigt kärleksfulla mot varandra varje dag, vi är snälla och omtänksamma mot varandra och pussas och kramas mycket. Jag har hellre ett helt liv med kärlek än en dag per år, så att säga. Dessutom är det ett helvete för den som är singel! Näe, var stolt om du är singel, du kanske inte ens vill ha en partner...

Ska man fira, kan man lika gärna göra det med sina nära och kära istället, det behöver inte vara en pojk- eller flickvän persé. Men, glad Alla hjärtans dag på er!


Älskar dig bejban!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-02-15 15:02:02

fy maaan vad eländigt

/Mor


Publiceras ej