Fucking cartrouble IGEN!

Tror ni inte att bilen dog imorse, IGEN!? Måttligt le på min bil nu, kan jag lova er! Problemen avlöser varandra...Är det något som inte måste fixas på den där bilen? Aaaarggh! Jag måste nog sälja fanskapet snart, såhär kan jag ju inte ha det. Jag måste ha en bil som funktionerar. Just typiskt att allt måste hända innan jag ska besiktiga den också. Fick iaf ringa till dagis och be dom hämta mig, annars hade jag inte tagit mig till jobbet. Ja, jag hade ju kunnat gått, men det var -24 imorse, kändes inte som någon hit direkt. Moster Marie fick hämta mig från jobbet iaf. Imorgon åker jag in med mamma, men hem har jag inte lyckas fått tag i någon än.

Så om någon av er känner er manade att hämta mig från jobbet imorgon kl. 16 och kanske skjutsa mig på fredag kl. 9, kan ni ju höra av er.

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2010-02-24 21:06:46

Men Sofie, tror du att jag raderade kontakterna med vilje? Förra gången jag uppdaterade var allt kvar så jag trodde det skulle vara det denna gång också, men allt försvann ju. Men onödigt, det var det!

Postat av: Angelica M

Publicerad 2010-02-24 22:24:07

Mitt immunförsvar har försvunnit och din tur har försvunnit. Kan inte förstå att allt ska drabba dig hela tiden. Tur att du får jobba nu iaf! Kram!

Postat av: Tina

Publicerad 2010-02-25 11:11:27

Japp, och det är så sköönt att inte kunna ringa folk ;) Tyvärr fanns ju alla kontakter som jag hade 2007 kvar på gamla telefonen, men jag satte mig och raderade dem också ;)

Postat av: Tina

Publicerad 2010-02-27 12:51:39

det blöder :P


Publiceras ej