Jobba jobba jå-åbba!

Tjena!

Idag vaknade jag sjukt sent och jag har varit rätt trött, så jag orkade inte blogga innan jobbet. Jag började jobba halv fyra och hade min första stängning efter utbildningsveckan. Personligen tyckte jag det gick skitbra, hann med all städning utan problem, det enda som jag inte visste var att det var jag som skulle låsa dörrarna. Jag har inte all koll med hur man låser dom heller, men jag har som mål att veta det tills nästa gång. Kassan gick prima skinka iaf, behövde knappt ringa efter hjälp någon gång. Måste säga att det gick riktigt bra.

Imorgon blir det tidigt jobb, men jag slutar rätt tidigt också. Sedan kommer Vicky hit och ska se lite movies!



Kommentarer

Postat av: Inte din mamma iallafall

Publicerad 2010-12-07 22:11:34

Gud va ful du är!!


Publiceras ej