Trött som ett svin

Ugh, jag orkar egentligen inte alls blogga nu, men jag gör det ändå...

Skulle sluta klockan sju ikväll, men jag fick jobba över till stängning istället. Jag är hyfsat mör i kroppen kan jag lova er. Det har varit helt sjukt med folk ute och handlat idag och jag hoppas vid Gud att ni redan varit ute och julhandlat, för det är inte kul nu eller...

Vi säljer julskinka på extrapris just nu, men dom där jädra förpackningarna läcker ju hela tiden, hela jag luktar julskinkespad...INTE OKEJ! Jag måste köpa våtservetter att ha i kassan, för jag hatar att bli klibbig och lukta illa.

Näe, nu ska jag softa en stund till innan jag måste sova.

Hej håå!


Såhär ser jag ut när jag är trött!

Kommentarer

Postat av: Japp jag igen

Publicerad 2010-12-21 22:00:06

Se till att ha en bytta i kassan, o spara spaden så Patrik kan doppa i den jä**la grytan, fiffigt va!?

Postat av: Tina

Publicerad 2010-12-21 23:02:21

Njaa, tyckte inte det var nå coola effekter alls, serkan har också sett resident evil i 3D och han sa att den var MKT bättre. De utnyttjade inte alls 3D-tekniken i tron tyckte jag.. hade förväntat mig lite häftigare! men man kanske börjar bli kräsen, jag som har sett toy story 3 i 3D förut, hehe.

Postat av: Tina

Publicerad 2010-12-22 22:42:57

Hehe, toy story är den enda 3d-filmen jag kan jämföra med! Njae vi blev lite besvikna på hela filmen :P den var ju sevärd såklart, men inte lika bra som jag förväntat mig :P men smaken är ju som baken, jag vet andra som tyckte den var jättebra.


Publiceras ej