Nakenfis

Nu ska Patrik iväg på en dubbellektion på körskolan, haha...kul! Titta ut genom fönstret, roligt väder att övningsköra i. Men han får ta det försiktigt, han ska ju på wheeltable on the Fir cone today. Själv ska jag upp på affären och inhandla lite ingredienser till biskvierna jag ska baka, till julafton. Hoppas vädret är bättre imorgon, jag skulle behöva dra in en snabbis på Birsta och inhandla det allra sista till julklappsinsamlingen. Jag skulle kunna säga att jag i princip är klar iaf, det känns bra.

Näe, men jag kanske skulle ta och klä på mig iaf, man kan ju inte ligga naken i soffan hur länge som helst.


Titt, hur jag hittade mina djur liggandes igår!

Sigge har blivit så kaxig, förr vågade han inte ens ligga nära Ebbe,
nu har han foten på honom, bara för att visa hur tuff han är. Fjantkatta!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-12-17 21:17:43

wheeltable? inte christmas table då? :D


Publiceras ej