Möte och jobb

Sådär, då är man hemkommen från ett möte på MiROi. Gick igenom ett seminarie, som handlade om dolda jobb. Dom är riktigt trevliga, dom som jobbar där.

Idag ska jag iväg och jobba, börjar strax faktiskt (13.15-18.00). Snabba ryck här! Patrik har varit iväg och hjälpt mor min, med hennes jobbdator. Dom for strax efter sju imorse och sedan var han hemma lagom tills att jag skulle stiga upp. Jag är hyfsat trött idag kan jag lova er. Vet inte varför, kan vara för att det är måndag.

Såg ni oss i tidningen idag? Vi finns även på Dagbladet.se, för er som vill se, men jag visar mysbilden här också.


Påbylsade så att vi inte ska frysa!

Kommentarer

Postat av: vicky

Publicerad 2010-12-06 13:35:31

Fin bild :) Men du, nån filmkväll snart tycker ja!! Eller vad tycker duu? :)

Postat av: vicky

Publicerad 2010-12-06 21:35:16

När DU kan =)

Postat av: vicky

Publicerad 2010-12-07 13:07:30

Låter bra med onsdag :)


Publiceras ej