Julbord nummer två!

Ja, då har man precis kommit hem ifrån Norraberget igen. Ännu ett julbord, men denna gång var det med mina Skopunktare. Men nu är jag mätt i tre år framöver, jag tror jag gått upp minst 40kg på denna helg. Vi fick gulliga rim av vår chef och två julklappar var, så nu är man ju sugen på att öppna dom, men Bella har strängeligen sagt att vi MÅSTE vänta tills julafton, so that's what I'll do!

Här har ni några av mina fina arbetskamrater:


Vackra Bella och fina Lina! (jag rimmade)

Snygg-Frida!

Min coola chif Ann-Marie!



Men herregud, jag har eftersvettningar som luktar renkött och sill!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-12-20 23:26:11

Julklappen är öppnad! :o jag kunde inte hålla mig!!

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-12-21 10:50:19

Lina: Hahaha, okej, men säg ingenting! :P


Publiceras ej