Idolfinal

Jahapp, då var knäcken helt slut här hemma! FJ var här idag, efter att jag gått iväg till jobbet, och åt upp den sista knäcken. Så till helgen ska jag koka ihop en ny sats. Till helgen blir det även pepparkaks- och lussekattsbak här hemma.

Imorgon, efter jag jobbat, blir det värsta myset här hemma! Då ska jag, Angelica och förhoppningsvis Issa se på Idolfinalen och inte nog med det, vi ska vara finklädda kvällen till ära. Jag måste bara påpeka den här jädra härvan som cirkulerar runt, att Jay och Minnah har ett förhållande. Gud så löjligt att gå ut med det nu?! Till vilken nytta då? Blir nästan lite irriterad...trodde dessutom Jay var omgift med sin tjej, men tydligen så var dom inte det? Näääe, sådant kan man väl ta efter tävlingen, det är ju bara en dag kvar. Tror inte man vinner på sådant om jag ska vara ärlig. Känns mer som en dålig grej än bra, just nu.

Jaja...nog nu!


Måste koka mer knäck!

Kommentarer

Postat av: Japp det är jag igen

Publicerad 2010-12-09 21:40:56

Huga jä...la larv, IDOL pfst! Hur gammal är du!!

Postat av: Angelica M

Publicerad 2010-12-09 22:04:00

Jay och hans tjej tänkte väl gifta om sig, men planerna ändrades visst... =( Tycker att bägge är bra, men hoppas Jay vinner. Så grymt bra!



Kram Angelica (29 år)


Publiceras ej