I can't get no satisfaction

Dålig update idag, jag har haft fullt upp hela dagen faktiskt. For iväg med mamma in till stan imorse, sedan for vi på Birsta en stund. När jag kom hem hann jag inte göra så mycket, förrän Patrik kom hem från övningskörningen, och då följde vi med Lill-Erik och Bacon till Birsta (igen...). Vid fyra-snåret drog vi till Haga-grillen och skulle käka dom "kända" burgarna dom skulle ha, enligt Ekke. Vi mötte upp Ekke, Chris No Moneymaker och Sandra... Men jag kan säga såhär, det blir inte Haga-grillen igen! Hamburgarna smakade inte så värst bra, sedan var mina strips kalla och sladdriga.

Inte nog med det! PATRIK ÅT UPP HALVA MIN HAMBURGARE INNAN JAG ENS HUNNIT REAGERA! Fan vad lack jag blev! Alla skrattade åt mig, men det var fan inte kul, här har man sett fram emot att käka skrov i en hel vecka, så får man äta en halv...tack för inget typ! Så jag kan ju säga att jag inte fick någon som helst satisfaction av den måltiden iaf, även fast det smakade halvtaskigt.


Här har ni tjyvjäveln himself! (Minus muschen)

Kommentarer

Postat av: Jonte

Publicerad 2010-12-04 12:52:45

Burgarna på Haga-grillen är inte vad dom har varit, det blev nya ägare där för ett tag sen(nysvenskar)och efter det så sjönk kvalitén rejält!Och sen är det rent kriminellt att stjäla andras burgare, borde vara spöstraff på det!


Publiceras ej