En kul kväll!

Igår skjutsade jag ju in min mamma och min karl till julbordet uppe på Norraberget. Medan jag väntade på att dom skulle ha skjuts tillbaka så spenderade jag min kväll hemma hos Vicky och hennes polare. Det var jättetrevligt och vi satt bara och surrade massor med skit och åt onyttigheter. Precis som jag gillar det.

Efter jag skjutsat hem mamma och Patrik (från en tur jag minst sagt vill glömma), åkte jag tillbaka till Vicky och hängde lite mer. Vi gick över till Vickys polare Mattias, som jag känner mer som "Karlsson på taket", och hans polare Henke. Vi satt där ett tag och snackade skit och sedan drog jag hem sent om sider. Jag somnade i Patriks knä, på soffan.


Lite grönsaker att dippa med.

Vicky hade bakat sketagoda snickerskakor och Rocky Road-godis!

Här är the beauty herself!

Kommentarer

Postat av: vicky

Publicerad 2010-12-18 13:08:08

Jaa.. sånnahär kvällar gillar vi!! Mera sånt:)


Publiceras ej