Dåligt med blogg

Shu lu lu-lu!

Det blir lite dåligt med blogginlägg, nu när jag jobbar igen. Men ett om dagen borde ju duga mer än inget kan man tycka? Jobbet har iaf gått bra, alla är ruggigt trevliga där borta! Imorgon har jag sovmorgon, jag börjar inte förrän 15.15. Patan lagade mat till mig, han hade gjort helstekt fläskfilé med kantarellsås och klyftpotatis, supergöttigt!

Vicky ska komma hit och se rysare med mig strax, men hon tar ju sådan tiiiid på sig...KOM IGEN VICKY, KOM IGEN! Ikväll blir det nog A Nightmare on Elm Street och kanske någon till. Jag såg förresten en rolig film igår, som heter Dinner for Schmucks. Se den om ni har trist!

Nu ska jag vänta...

PS. Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder på maten, som jag tänkt, för att jag glömde lägga in minneskortet i kameran och jag hittar inte kabeln just nu.

Kommentarer


Publiceras ej