Blabla blaaah

Dåligt med bloggande igår tyvärr, men jag slänger in ett inlägg nu.

Jag håller på att försöka vänta tillbaka dygnet, så idag klev jag upp nio iaf. Jag ska upp sketatidigt imorgon, då jag börjar klockan sju imorgonbitti. Hyfsat trött i ögonen nu iaf! Patrik klev upp ännu tidigare imorse, för han hade dubbel körlektion klockan åtta. Han har ännu en körlektion i eftermiddag.

Nu på morgonen har jag faktiskt hunnit städa lite här hemma, Patrik ska ta skurningen och toaletten.

Snart börjar jag jobba igen, idag är det 12-19.00 som gäller och det lär vara packat med folk. Igår var det i princip kaos och jag blev tvungen att jobba över, men det lär ju inte lugna ner sig än på ett tag. Fast det är roligt när det är mycket folk också, tiden går ruskigt fort.

OJ, vilket sjukt trist inlägg, men men...

Kommentarer


Publiceras ej