Bakning före jul!

Nuuu ni! Här ska ni minsann få se på bakverk!

Jag har ikväll bakat biskvier, som kära mor beställt till julaftons-fikat, så dom är nu äntligen färdiga och dom blev ju faktiskt riktigt gulliga. Sedan har jag även försökt mig på en turkiskpeppar-kola, men alltså...det var ingen hit! Smakade liksom...eld! Eld, kakao och lite jobbig lakritssmak...HUA! Näe, jag vette fan om det var jag som misslyckades med dom, eller om dom ska smaka sådär skumt. Patrik tyckte inte det var något fel på dom, men jag blev tvungen att spotta ut min i bingen! Vi får se om mor gillar dom eller inte...

Nu skulle jag egentligen ha sett en julfilm innan det var dags att sova, men tiden har flugit iväg och jag vill stiga upp tidigt imorgon, så jag hinner slå in resten av julklapparna. Det blir sängen istället. Godnatt!


Biskvieeer!

Nääärbild!

Dom blev ju iaf fina, mina turkiska eld-kakao-kolor!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2010-12-23 22:29:44

vadå, har du sett honom med någon? han "dejtar" nån för tillfället, får se hur det slutar :) jag har aldrig träffat henne..


Publiceras ej