Hoffmaestro på Avvan.

Ugh, jag blev såklart förkyld på fredagkväll och den håller stabilt i sig! Jag trotsade förkylningen och gick ut ändå på lördag. Hade riktigt skoj på förfesten och ganska långt in på kvällen/natten. Dock när Hoffmaestro nästan spelat klart, blev vissa människor föööör fulla och skulle hålla i mina armar och grejer. Slutade med att en person skakade mina handleder, som jag har såååå förbannat ont i redan, så jag blev jävligt less! Jag hatar trängsel och värme i såna där sammanhang och jag tål inte när människor ska hålla på och ta tag i en hela tiden...liksom låt en vara istället, man kan ju stå brevid istället! Iaf, efter mycket trängsel och fasthållanden, stack jag därifrån. Blev rätt tidigt, klockan var halv två och Hoffmaestro hade precis spelat klart. Ringde lillebror för att se om han ville åka med mig hem, gick ner på Allstars för att se om han var "för full", blev inbetalad av en tjej jag inte känner?!, hittade min lillebror, han var inte "för full", surrade lite, ringde Jonas för att få skjuts hem, kom hem klockan två.

Väl hemma hade min kära bejb spelkväll, så det var samma visa här...Massa fulla människor. Men, jag satt och pratade lite innan jag gick och la mig.

Kanske inte den roligaste kvällen i mitt liv...men det var bara sista halvtimmen på krogen som var sämst också, så jag hade nog mer roligt än tråkigt iaf.

Nu är Patan påväg till GBG och jag har en heeel dag framför mig, what to do?
Hej mä er!

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2010-04-28 15:34:08

Mamma skulle dra igång och kastade plasten på golvet, trodde hon!! den slingrade sig runt den andra handleden istället. Och där hängde den och rök och hon kunde inte ta bort den eftersom hon inte hade några handskar. Istället fick hon kyla ner i baljan.


Publiceras ej