WTF!?

Jaha...fick nyss höra att jag är lik Bruce Willis av alla kändisar man kan vara lik...känns bra!

Har varit hemma hos mamma hela dagen, passa på att hälsa på medan man har tid. Hade med mig lite filmer åt henne också, så hon ska ha något att göra under kvällarna. Brorsan och Amanda var hemma för en gångs skull! Kul och få surra av sig lite med dom också! Fick pizza hos mamsen, göttigt.

Ikväll blir det nog bara mysa med lite film och chirres, för på måndag startar jag min träning igen. Ska börja motionera och gymma igen, var en och en halv månad sen jag var på gymmet. Man hamnar lätt i gamla vanor, så jag är lite sockerberoende igen, det måste jag ta tag i. Men jag känner mig motiverad!

Känner mig dock inte motiverad inför skoluppgifterna jag har fått, det är fan tusen miljoner grejer som vi ska hinna klart på två veckor. Fattar inte hur dom tänker!

Aja...orka inte skriva mer! Hejs!

   Glömt och visa hur frillan blev!

Kommentarer

Postat av: lindy

Publicerad 2009-09-08 17:25:55

Jag vill se lägenhetsbilder sofie :-)


Publiceras ej