Skräckinjagande!

Idag har jag haft världens läskigaste seminarie! Vi skulle ha läst en speciell bok till idag, under tiden vi varit hemma och det har jag ju såklart gjort (från pärm till pärm). Idag skulle vi då ha ett bokseminarie på den och jag tror ingen var beredd då vår lärare kom in med militärinställning och bad alla som inte läst boken gå ifrån rummet direkt, för vi hade inget där och göra isåfall. Sedan sa hon att vi skulle kunna diskutera varje fråga som ingick i seminariet och då var det många, inklusive jag, som kände att vi nog skulle gå därifrån för att vi inte memorerat boken på det sättet. Plötsligt mådde man psykiskt dåligt, vilket irriterade mig, då jag lagt ner sjukt mycket tid på allt detta pluggande! Men jag stannade kvar ändå och vår grupp presenterade frågan vi fått och sedan diskuterade vi i hela gruppen alla olika frågor. Alla räckte upp handen för att få säga något eftersom vi blev bedömda på hur mycket vi var delaktiga i diskussionerna. Efter att seminariet var färdigt berättade vår lärare att alla var godkända och hon tyckte att det hade gått jättebra. Då pustade alla i gruppen ut, men var ganska förskräckta över hur vi blev inledda i seminariet. Urk alltså, detta var ingen höjdare...men nu är det gjort iaf och jag klarade mig.

Har haft en del andra redovisningar som gått kanonbra i veckan! Ledde en rolig mattelektion på Technicus i Härnösand för en grupp barn, tillsammans med mina kurspolare Pernilla, Mickis, Jocke och Hampus. Vi skrattade jävligt mycket då vi klädde ut oss till Babylonier! Bilderna lär nog dyka upp på facebook inom snar framtid.

Näe, nu blir det sängen! Har sovmorgon imorgon, så det blir skönt!
Adios!

Kommentarer


Publiceras ej