I'm back!

Nu har jag äntligen kört igång med träningen igen, känns jäkligt bra! Körde dansaerobics igår och fightnight idag. Dansaerobicen var nog inget för mig, kändes som att man var på krogen och dansade...fast jag blir svettigare på krogen. Så det kändes liksom inte som någon träning, men det var ju rätt skoj annars, men jag är ju där för att svettas. Fightnighten var däremot asbra, som vanligt! Jag har verkligen saknat det, så det känns ruggigt bra att komma tillbaka och jag har tydligen varit saknad där också, det kändes ännu bättre!

Nu är man nyduschad och sitter och eftersvettas i soffan, väntar på Idol ska börja. Tror att 4:an visste att jag skulle träna ikväll och la in lite fotboll så att Idol skulle försenas lite, tack 4:an för att ni tänker på mig!
Efter Idol ska jag fortsätta plugga, har pluggat som ett djur dessa tre dagar och det värsta av allt är att jag satt EN HEL DAG med att läsa helt fel bok! Snacka om irriterande, så nu ligger jag efter en dag.

Jag har även fixat en förskola där jag ska ha sagostund också, så nu är det kirrat. Hoppas allt går bra, jag ska dit nästa fredag, för att ha tid att förbereda allt.

Nog skrivet, nu ska jag ta fram lite frukt och titta klart på Family Guy.
Hejs!

Kommentarer

Postat av: lindy

Publicerad 2009-09-09 20:54:05

Härmed TVINGAR jag dig Sofie Åhlberg att gymma med mig någon dag framöver :-)

Postat av: lindy

Publicerad 2009-09-10 18:15:09

jadå bara det inte är nå konditionsträningspass bara, då totalvägrar jag så det så ;-) haha


Publiceras ej