Ny dag, nya förutsättningar...

En ny dag...

Idag har varit en bra dag hittills, jag har haft en engelskalektion med treorna jag har på praktiken. Gick riktigt bra och fick grymt bra feedback! Annars går allt skitbra, jag får träna jättemycket på ledarskap, hålla lektioner och styra och ställa som en lärare. Jag tar för mig mycket mer och barnen respekterar mig och gör som jag säger och det känns jättebra! Min handledare gav mig mycket beröm idag för att jag hade en bra röst och min syn på uppfostran...ja, och en massa mera bra saker.
Om några veckor ska jag ha en temavecka med ungarna, jag ska ha hand om alla lektioner och vi ska köra på dinosaurie-tema! Tänkte hitta på en massa skojsiga grejer, som dom ska få göra.

Igår hade vi konferens med lärarna och det var jättekul, eftersom jag t o m fick vara delaktig! Jag känner mig mer som en kollega nu än förra gången jag var på praktik och det är jättekul!

På måndag ska jag få vara med på mitt första utvecklingssamtal också, det blir spännande!

Aaaa, mycket som händer just nu...det är bara pluggningen som är jäkligt tråkig nu, men det går framåt iaf.
Känner mig inte lika "blue" längre...

Kommentarer


Publiceras ej