Intensiv dag!

Tjoho i lingonskogen!

Igår fyllde Patans bror 19 bast, grattis André! Vi fick börna in på Birsta för att handla en present åt honom, blev en webcam från Siba. Sedan blev det kalas, med gofika och prinsesstårta. Direkt efter kalaset for vi hem till Ante och Annas nya hus i Bergeforsen, Patrik hade skrivit upp sig på ihopskruvning-av-IKEAmöbler-listan. Jag lekte mest med Vendela jag, rolig unge! Vi blev bjudna på pizza av dom, fast jag kände att jag inte förtjänat det...men det var gott! På kvällen plockade jag med mig Vendela och for hem till oss för att kolla på dinosauriefilm, så vi satt själva och hade mys här, tills Ante och Anna hade städat klart lägenheten deras.

Intensiv dag, hann inte med så mycket plugg...men det fick gå ändå! Ikväll blir det Idolmys med min bästa Angie och imorrn ska vi (jag och Angie) ha skräckafton här, med massa rysare och annat gött.

Tjing!

Kommentarer


Publiceras ej