You can have whatever you like

Tja!

Okej, nu är praktiken över, kanske jag kan bli lite bättre på att blogga nu då. Fick iaf högsta betyg på praktiken, det blev jag glad för. Jag har haft skitkul på praktiken och jag hamnade verkligen i skolans bästa klass! Gulligare ungar får man ju leta efter. Dom hade gjort diplom till mig och jag fick t o m en present av en tjej i klassen, en liten ljuslykta som hon köpt. Det tyckte jag var för mycket, så jag kände mig lite dum över att jag inte bjöd klassen på glass eller något sånt. Men iaf så blev det kramkalas när dagen kom till sitt slut, men jag ska tillbaka på onsdag och vara riktig lärare, då deras lärare ska på kurs. Så då får vi träffas igen!

Hela dagen idag har bestått av The Biggest Loser i sängen, ända gången jag klev upp var när vi skulle käka. Så inga större bedrifter idag med andra ord. Men jag känner att jag behövde en sådan dag idag, vila ut mig lite. Även fast det slutade med att jag fick ont i både huvud och ögon...jag tror myten stämmer om att man får fyrkantiga ögon om man ser för mycket på tv.

Här bjuder jag iaf på en grym låt jag fastnat för just nu!

Anya Marina - Whatever you like

Kommentarer


Publiceras ej