Twilight night.

Vet ni vad jag håller på med?! Jag håller på att försöka designa om min blogg, för vem vill egentligen betala för sin design? Inte jag iaf. Får iaf se hur det går, just nu ser det rätt bra ut iaf.

Imorgon blir det nog en städdag, Patan har praktik just nu, så jag är hemma ensam. Ganska skönt att vara hemma själv. Just det, imorgon kommer Bella hit och ska hänga med mig, vi ska se Twilight, för hon är den enda i världen som inte sett den filmen. Jag tror hon kommer gilla den iaf, men det återstår att se. I love it iaf, fast böckerna är ju tusen gånger bättre...men så är det ju jämt med filmer och böcker.

Jaja, jag ska ta och läsa lite ur Flickan som lekte med elden nu, jag har inte hunnit läsa på ett tag nu.
Adios och godnatt!

Kommentarer

Postat av: Angen

Publicerad 2009-11-16 18:38:06

jag har inte heller sett den filmen =)


Publiceras ej