Snott en lista ifrån Lindypindy.

Senaste?

Köpet?
Var på bio nyss, så det blev det senaste köpet.
Förälskelse?
Hehe, för att göra Patan sotis, Jacob i New Moon är ju bara fööör snygg.
Förbannad på?
Handels A-kassa och regeringen!!!
Sms:set var ifrån?
Mamma, eller det var ett cheer-me-up-mms...en bild på Patrik i somras. :D
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft?
Bästa stilen? Öhm, jag antar att det är nu..jag gillar rockigt och preppy, gärna kombinerat! Värsta stilen...högstadiet när man hade Savannbyxor..knallrosa! Fjortisperioden i mitt liv...den var iaf ruggigt kort, thank God!
I väskan har jag?
Plånbok, nycklar, mobil, presentkort och en jävla massa kvitton.
Det absolut fulaste som finns är?
Badkalsonger för killar...kalsonger överhuvudtaget...alltså riktiga "tros-kalsonger" för män..URK!
Har du några känslor?
Ja, jag är en normal människa med känslor.
Mest överanvända ord?
Just nu är det nog "Urk", tror jag.
Vem är bäst på hela planeten?
Mamma!
Till frukost äter jag?
Ätit rätt mycket mannagrynsgröt, men annars blir det te och mackor.
Här lunchar jag?
Ja, var är här? Äter inte lunch...borde kanske börja med det, så jag går ner i vikt någon gång.
Hit går jag efter jobbet/skolan?
Hem, äter middag hemma med karln.
En onsdagskväll går jag: Och tränar fightnight på Hälsohuset, sen blir det lite Biggest Loser på datorn.
På torsdagen vaknar jag: Säkert kring 11.00, som vanligt...för att det är så grått ute.

Har du någonsin?

Googlat dig själv?
Ja, det har jag gjort, kommer bara upp massa skit om när jag spelade badminton.
Sökt efter ditt namn på Flashback?
Näe, det har jag inte gjort.
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen?
Har säkert provat, men tror aldrig det funkat.
Ljugit om din ålder?
Njää, kanske när man chattade när man var liten.
Druckit slattar?
Nej, det har jag aldrig gjort...vidrigt!

Kommentarer


Publiceras ej