Så jävla uppgiven.

Hm, livet är just nu inget vidare. Ringde upp A-kassan igen för att ge dom en chans till att hjälpa mig. Det fick man ju bara skit för. Tjejen la på luren i örat på mig. Där stod jag på bara knän och bad om deras hjälp, men jag fick bara skit tillbaka! Jag var inte ens arg, bara uppgiven...varför behandlar dom mig sådär?

Jag vet inte vad jag ska göra nu, jag har ringt Soc. och dom kan inte hjälpa mig. Måste skaffa ett jobb fort som fan! Vill inte slösa bort mina sparpengar! Det här är inte sant det som händer, jag sparade inte pengar för att leva på, jag sparade för att ha saker att köpa eller resa för! Ja just det ja, jag ska ju till Tyskland nästa år, det måste jag ju ställa in! Jag har ju inte råd att köpa resan nu eller...FAN!

JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG OCH LEDSEN!

Hela min besparing...FYFAN!

Jag har skrivit ett brev till A-kassan, som ska bifogas i min utskrivning. Får se om dom ens svarar. I guess not!
Om någon vet med sig om ledigt jobb, snälla hör av er!

Kommentarer


Publiceras ej