Mitt sockerberoende!

Pust, nyss hemkommen från ett asahårt pass fightnight! Vi har kört hela två timmar ikväll, så nu är jag helt slut. Jag tror jag haft den tråkigaste helgen på länge nu. Jag har inte gjort ett skit och inte sett någon bra film. Snarare blivit förbannad över att vissa serier inte kommit ut när dom ska! Dessutom är Patrik sjuk, så han är på halvtaskigt humör och gnällig hela tiden...so he's no fun!

Jag ska iaf se New Moon på onsdag med alla brudarna, det ska bli skitkul! Har längtat som en dåre efter filmen, jag har ju läst alla böckerna och älskar dom! På tisdag ska jag hem till Tea en sväng, hon har flyttat så jag måste kolla in hennes place och lära henne lite grejer.

Något som är sjukt jobbigt just nu är mitt sockerberoende! Det har eskalerat rejält...jag tränar minst två gånger i veckan, men felet jag gör är att jag köper så mycket karra och grejer under helgerna, som jag inte klarar att äta upp. I och med det så måste jag ju äta upp allt under vardagarna, så jag köper ju inte godis under vardagarna utan äter det som är kvar...men det blir ju nästan något varje dag det. Gaaaah! Så jag ska upp på apoteket imorgon och kolla efter något som tar bort sockersuget, för detta funkar inte längre. Sedan måste jag lägga upp måltiderna bättre, typ äta mindre fast mer ofta. Så jag aldrig är hungrig. Detta blir en kamp!

Nu blir det According to Jim, adios!

Kommentarer


Publiceras ej