Love the free stuff.

Sitter och väntar på lite mat, Patan har lagat kycklingvingar och basmatiris! Vi har nyss varit och storhandlat, det är så tråkigt! Först är man rätt taggat, men det avtar nästan direkt efter att man kommit till frukt och grönt. Sen går man bara, i ett slags tvång, resten av vägen. Var upp på Arken och köpte mat till katterna också, då fick vi massor med gratis grejer. En mathink, en julgransmatta och en matbricka till katterna. Jag gillar när man får saker gratis!

Har hittat en ny favoritserie, Glee heter den. Den är riktigt rolig, plus att dom sjunger och dansar i den...så det blir liksom lite annorlunda. Jag älskar gympalärarn i serien, det är hon som spelar Allan och Charlies psykiatriker i Two and a half men, så sjukt rolig!

Idag har jag så jädrans ont i huvudet, kunde knappt vakna när klockan ringde...jäkligt jobbigt! Gjorde faktiskt risgrynsgröt till frukost, från scratch, jäääävulskt gott!

Just det, jag har sökt ett till jobb...försöker söka dom jag kan få iaf. Bara att säga till om ni har några tips eller så!

Äh, nu skiter jag i det här...jag ska äta mat!
Hejs!

Kommentarer


Publiceras ej