Idol och mina åsikter.

Lördag...och det är t o m sol ute! Jag tänkte hälsa på farmor en sväng nu på förmiddagen, men vad ska man göra efter?

Idol igår var inte sååå bra tyckte jag, det var ju bara Calle som levererade, alla hade så konstiga låtval. Jag gillade inte att vissa sjöng svenska låtar, det känns så nittiotal och tillgjort på något vis. Jag är iaf glad att Reza åkte (kan fortfarande inte förstå att någon som inte ens kan engelska har fått varit med så här länge?!), nu är det bara favoriter i toppen, helt otroligt egentligen. Men vem ska vinna då? Calle är ju bäst enligt mig, MEN om han vinner får han inte göra sitt eget material och det vill man ju att han ska få göra. Så Calle kan komma tvåa. Jag tror jag vill att Erik ska vinna, för han känns mest som att han kommer göra någon annans material ändå. Tove kan få åka ut nästa fredag. Det lämnar Mariette på tredje plats, men man vet ju att hon ändå kommer klara sig bra i framtiden.
Det var min personliga åsikt om Idol.

Undra vad man ska ha på sig på nyår förresten, måste jag fundera på ett tag. Fyra stycken är iaf anmäld och klar, det kommer bli kul!

Kommentarer


Publiceras ej