Inte enda tjejen i släkten längre...

Vaknade imorse av ett sms från min kusin Björn, som meddelade att dom fått en liten flicka inatt kring tvåtiden. Så jag är numera inte enda tjejen på pappas sida av släktet. Massor med grattis till Björne och Diana!

Iaf, så somnade jag om lite...vaknade av att Angie ringde kring halv tolv och ville fara på Birsta. Tackar man ju inte nej till. Fick några grattis på namnsdagen också, heter ju Elisabeth i andra namn jag. På Birsta hittade jag äntligen mina lyktor från Indiska, som jag köpte (hade presentkort). Hittade även en fin billig tröja på HM som fick följa med hem. Angie köpte en likadan jacka som mig på Stadium, hon blev avundsjuk och var i stort behov av en varm jacka. Så nu är vi tvillingar, påriktigt. Det är faktiskt lite lustigt, vi är bästa polare och fyller år i Juni båda två, bara en vecka emellan och är likadana till sättet. Måste ha varit ödet, haha.

Vi ska iaf kolla på Idol tillsammans på fredag, det blir mys.

Gud vad jag längtar tills jag får pynta upp julen här nu! Jag har värsta julstämningen nu, så jag är redo! Ska köpa Zeunerts julmust första december!

Näe, adios amigos!


Mina lyktor ser ut såhär. Visst är dom fina?!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-11-21 19:55:31

Ödet it is :)


Publiceras ej