Vem är den hemlige beundraren?

Är det du Angelica, mån tro? Niska eller Bellsisen kanske? Man måste ju skriva avsändare när man skriver kommentarer, annars kan jag inte svara.

Aja, kvällen igår var rolig, men Stanislav backade ur som vanligt efter ett tag...han verkar inte gilla min skönsång något vidare han eller. Idag, när jag vaknade, var jag inte ett dugg bakis, thank God! Så, vi stack till Christer vid två-tiden på kalas. Han och Sandras nya lägenhet, var likadan som Bellas polare Josse's lägenhet. Algot var med och hälsade på, men han sov mest han...världens gulligaste bäbis! Patrik t o m erbjöd sig att hålla i honom en kort sväng, wow alltså! Haha! Fast han såg rätt rolig ut när han stod där.
Sedan blev det mat hos mamma, skinksteken smakade delicious!

Imorgon ska det pluggas igen, yeeii! Men det är över snart, så jag härdar.
Heddåå!


Den hemlige beundraren???

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-05-11 14:01:39

Oj då. Glömde visst skriva det :D

Men du är ju lika skicklig som Sir Holmes och visste ändå vem det var ;) Puss!


Publiceras ej