Spotify FTW!

Idag har jag haft skypeträff med mina kära studiekamrater och Patrik kom in med fika på sängen åt mig, älsklingen min! Dagen bestod sedan av lite plugg och sedan gjorde jag kanske den godaste pajen jag någonsin ätit (Angen och Mickes recept), bacon/vitlöksostpaj...mumsigt värre! Den ska jag bjuda mamsen på!
Efter maten tog jag och Patan en långpromenad, som slutade hemma hos Anki och Lasse (Angelica's föräldrar, världens goaste). Angelica var också där, så vi hade en jättetrevlig kväll där...vi tajmade in kvällsfikat också.

När vi kom hem, så installerade jag Spotify (vi hade fått en invite från Bredbandsbolaget, gratis i all framtid) och det kan jag säga är ta mig fan det bästa program jag varit med om! Man söker på en artist/grupp/låt och man får upp allt inom det man sökt, sen är det bara att lyssna! Man behöver alltså aldrig mer ladda ner en låt, allt finns i Spotify! Helt sjukt, dessutom kan man göra playlists också, bara "drag n drop" lixxom bah! Ja, jag är helt förstummad...nu behöver aldrig Mr Stanislav fylla våra hårddiskar med skitmusik igen, han kan bara söka på Spotify och spela det han vill spela. AWESOME!


Tummen upp för Spotify!

Kommentarer


Publiceras ej