Rolig lista!

Hur många gånger har du varit kär? Två gånger, men det första höll inte så länge alls.

Favoritgodis: Lakrits i alla former.

Coolaste stad du har besökt: Har inte direkt varit i några coola land, men Venedig vad ju fint iaf.

Action eller Skräck? ÅH! Vad jobbigt! Älskar ju film, jag kan inte välja!

Vill bli när du var liten: Skådespelare, det vill jag fortfarande!

När fick du din första kyss: I 4:an, man börjar i tid.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Tja, normal...duktig i skolan.

Vad är du beroende av? Inget just nu faktiskt.

Dagens roligaste händelse: Hm, inget speciellt roligt som hänt idag, varit i skolan bara.

Dagens tråkigaste händelse: Kliva upp tidigt för att åka till skolan i Härnösand.

Dagens humör: Glad och trött.

Vilka tv-program följer du? Men gud, hur många som helst, bara bra såklart!

Vad gillar du mest med dig själv? Svårt, min humor, hahaha!

Vad gillar du minst? Att jag kan börja grina om jag blir förbannad - svaghet!

Vad är det roligaste du vet? Oj, massor, men se massa film och mysa, med något gott att knapra på.

Har du något motto? Näe, inget jag går efter iaf.

Hemlig hobby? Näe, inget hemligt.

Något vi inte vet om dig? Hm, jag blev kallad "Våfflan" av mamma m.fl. när jag var liten.

Vad ångrar du? Att jag inte läste mer inför denna tenta (jag har dock läst mycket, men jag kände mig osäker på mycket)

Vad önskar du? Att jag fick en jääävla massa pengar!

Vad klarar du inte dig utan? Patrik, katterna, familj, dator, tv, mat...typ sånt.

Vad gör du helst en vardag? Slappar, ser serier, eller kanske åker på birsta med en polare...

Vad gör du helst en lördagskväll? Äter gott, kanske går på bio.

Vad har du mest av i din garderob? För lite av allt skulle jag vilja säga...(fattig student)

Drömjobb? Skådis i USA...

Tre som ska göra denna lista: Helldorf, Stanislav, Angen

Kommentarer


Publiceras ej