Parteeey!

Fy tusan vad jag är trött idag alltså! Vaknade kring tio, käkade frukost och satte sedan igång med pluggandet. Jag somnade hela tiden och nu mår jag som jag förtjänar...ont i huvudet och ännu segare än när jag vaknade. Skitjobbigt!

Ska iväg och träna snart också, har inte tränat på en hel vecka...blev lite mycket med inneveckan och så, men jag tog två jävligt långa promenader igår (en på morgonen och en på kvällen) och det var hur skönt som helst. Älskar att gå själv och lyssna på musik, man kan köra sitt eget race liksom och dessutom tänka massor. Väldigt avkopplande!

Till helgen är jag bjuden på fest hos Issa! Det ska bli askul, för en gångs skull kan jag komma, som jag har längtat! Alltid kul med husfest dessutom. Tänkte ha mig en egen fest snart också, för att fira en avklarad första termin, men mer om det när det börjar närma sig...

Nu hungrar jag fan ihjäl snart!
Vi hörs!

 
Såhär trött...

Kommentarer

Postat av: Vicky

Publicerad 2009-05-13 16:50:24

Hunden såklart :)


Publiceras ej